Technické specifikace
Naposledy aktualizováno: 25.11.2022
modrykonik logo

Billboard

Naposledy aktualizováno: 25.11.2022
Billboard laptop Billboard desktop

Specifikace podmínek formátu "Billboard"

Seznam potřebných podkladů

  1. Grafika v rozměru: 970×250 px.
    • Formáty: JPEG, PNG, GIF, HTML5, 3rd Party.
    • Maximální datová velikost kreativy: 100 kB
      Příliš velké kreativy se velice dlouho načítají a uživatel se může případně prokliknout na jinou stránku ještě předtím, než se mu banner zobrazí.
  2. Odkaz (link), kam má banner odkazovat. V případě obrázkových kreativ je možný jeden proklik z celé plochy kreativy, při správně vypracované HTML5 kreativě je možných více prokliků. Pokud bude kreativa HTML5 nebo script, systém nerozpozná prokliky a nebude je počítat. Potom v reportu budou změřeny pouze imprese.

Další instrukce k výrobě banneru:

Kreativa se zobrazuje v horní části stránky v sekcích Homepage, Bazar, Skupiny a fóra, Zeď, Poradna. Při scrollování se postupně odsouvá. Formát Billboard se zobrazuje pouze na zařízeních se šířkou displeje 970 px a víc.

HTML5 kreativy: Při jejich vytváření, prosím, postupujte podle našich instrukcí pro výrobu HTML5 kreativ, v opačném případě nemůžeme zaručit plnou funkčnost na našem webu.

Pokud budete používat vlastní měřicí kódy, kód pro imprese potřebujeme ve formátu 1×1 img tracking pixelu (javascriptové měřicí kódy náš adserver nepodporuje) a u všech kódů, prosím, použijte protokol HTTPS.

Právní a obchodní podmínky

  1. Cena za reklamní kampaň se vztahuje výlučně na počet dohodnutých impresí, nikoli na dobu trvání kampaně.
  2. Podklady k reklamní kampani zajišťuje Odběratel a zavazuje se k jejich dodání Dodavateli nejpozději 4 pracovní dny před začátkem kampaně.
  3. Za komunikovaný obsah v reklamních plochách odpovídá výlučně Odběratel a zavazuje se k tomu, že jejich obsah nebude v rozporu se zákonnými normami, dobrými mravy a zájmy Dodavatele.
  4. Dodavatel má právo odmítnout zveřejnění reklamy v případě, že reklamní podklady budou v rozporu s výše uveřejněným, nebo nebudou-li splňovat stanovené technické požadavky.
  5. Dodavatel si vyhrazuje právo prodloužit zobrazování reklamy v případě nezobrazených impresí, pokud se s Odběratelem nedohodnou jinak.
← Zpět na seznam formátů