Technické specifikace
Naposledy aktualizováno: 25.11.2022
modrykonik logo

Branding

Naposledy aktualizováno: 25.11.2022

Specifikace podmínek formátu „Branding”

Seznam potřebných podkladů

  1. Kreativa 2000×1400 px, jejíž středních 1020 px je překryto webovým obsahem. Při načítání stránky je nad webovým obsahem prostor vysoký 250 px, který se při scrollování postupně překrývá webovým obsahem. Kreativa po bocích webového obsahu je viditelná i při scrollování – sticky effect.
    • Formáty: JPEG, PNG, GIF, HTML5, 3rd Party
    • Maximální datová velikost kreativy: 350 kB
    • Příliš velké kreativy se velice dlouho načítají a uživatel se může odscrollovat níže, případně prokliknout na jinou stránku ještě předtím, než se mu banner zobrazí.
  2. URL adresa, kam má banner odkazovať. kam má banner odkazovat. V případě obrázkových kreativ je možný z plochy kreativy jeden proklik, v případě správně vypracované HTML5 kreativy môže byť preklikov viac. může být prokliků více. Pokud bude kreativa HTML5 nebo script, systém nerozpozná prokliky a nebude je počítat. Potom v reportu budou změřeny pouze imprese.
Další informace
Celková viditelná plocha kreativy závisí na velikosti použitého displeje. Ne vždy je tedy vidět celých 2000×1400 px.

Při vytváření kreativy, prosím, mějte na paměti, že na menších displejích (např. na často používaných laptopech s velikostí displeje 1336×768 px) nebude videt celá kreativa, ale jen její „středová část“, přičemž na tabletech nebudou boční části viditelné vůbec.

V menší míře ovlivňuje velikost viditelné plochy kreativy například i výška spodní lišty operačního systému, či různé lišty v prohlížeči, které může mít uživatel zobrazené.

Laptop na obrázku simuluje rozlišení obrazovky 1280×800 px, tablet 1024×1366 px a monitor 1920×1200 px. Pomocí tlačítek pod obrázky si na těchto zařízeních umíte zobrazit různé optimalizované kreativy.

Při optimalizaci kreativ můžete využít naši šablonu, která je ke stažení ve formátu PSD nebo JPEG.

HTML5 kreativy: P Při jejich vytváření, prosím, postupujte podle našich instrukcí pro výrobu HTML5 kreatív, vv opačném případě neumíme zaručit plnou funkčnost na našem webu.

Pokud budete používat vlastní měřicí kódy, kód pro imprese potřebujeme ve formátu 1×1 img tracking pixelu (javascriptové měřicí kódy náš adserver nepodporuje) a u všech kódů, prosím, použijte protokol HTTPS.

Právní a obchodní podmínky

  1. Cena za reklamní kampaň se vztahuje výlučně na počet dohodnutých impresí, nikoli na dobu trvání kampaně.
  2. Podklady k reklamní kampani zajišťuje Odběratel a zavazuje se k jejich dodání Dodavateli nejpozději 4 pracovní dny před začátkem kampaně.
  3. Za komunikovaný obsah v reklamních plochách odpovídá výlučně Odběratel a zavazuje se k tomu, že jejich obsah nebude v rozporu se zákonnými normami, dobrými mravy a zájmy Dodavatele.
  4. Dodavatel má právo odmítnout zveřejnění reklamy v případě, že reklamní podklady budou v rozporu s výše uveřejněným, nebo nebudou-li splňovat stanovené technické požadavky.
  5. Dodavatel si vyhrazuje právo prodloužit zobrazování reklamy v případě nezobrazených impresí, pokud se s Odběratelem nedohodnou jinak.
  6. Odběratel bere na vědomí, že formát Branding se zobrazuje pouze v sekcích Homepage a Bazar na desktopech a tabletech.
← Zpět na seznam formátů